Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

nedelja, 13. februar 2011

Hafis - PAZIL SI NAME

Ker je bilo v prejšnjem zapisu govora o Angelu rojenem v telesu, sem se spomnil pesmi, kako je tega Angela znal lepo opisat Hafis.


PAZIL SI NAME

Zjutraj,
ko sem se začel prebujati,
se je spet zgodilo-

tisti občutek,
da si Ti, Ljubljeni,
celo noč bedel ob meni
in pazil name,

tisti občutek,
da si se takoj, ko sem se v spanju začel premikati,

s svojimi ustnicami dotaknil mojega čela
in prižgal Sveto Svetilko
v mojem srcu.

Moje skromno razmišljanje o tej pesmi: Angel, mislim na Svetega Angela Varuha daje v snu, kakor je zapisano. V našem nezavednem. Ti, Ljubljeni, napisano z veliko začetnico razodeva, da je to ravno On. In ko se dotakne čela in z tem "aktivira" adžna čakro, istočasno s tem prižge Sveto Svetilko, ali srčno čakro, kjer je njegovo "domovanje". Tu je nakazan spust energije. Ta njegova "komunikacija" se zjutraj, ko se prebujamo "ohrani" v tistem občutku, ...da si Ti Ljubljeni... Da bi pa to zjutraj začutili, je potrebno, da ko gremo spat razmišljamo v tej smeri, ne pa o tem "kaj je baba čula, kaj je baba rekla". Feministke ne se jezit, samo pregovor je ;). Moški, tudi za nas velja :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar