Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sreda, 23. februar 2011

Še eni "kandidati" za leve

Večji del večera sem danes iskal en dokument, s katerim bi moral potrdit, eni finančni org., da sem jaz res tisti, kateri jim je plačeval denar. Sedaj seveda, ko bi mi ga morali izplačat. 10 let pa so me obveščali o stanju in ostalem z vsemi mojimi podatki. Tako lepo smo se razumeli. Zdaj pa naenkrat ne vedo, če sem jaz res tisti. Krdelo pravnikov in ostalih "uniformirancev" naenkrat tega zdaj ne ve. Meša se jim z kompliciranjem in izmišljanjem.  Prejšnji mesec so me še obvestili, zdaj ko bi mi pa morali izplačat, pa nimajo pojma kdo sem. Saj jaz bom ta dokument našel, oni pa z svojim načinom lahko samo propadejo. Lepo se vidi, kako vsi ti "strokovnjaki", ves čas samo izdelujejo študije, kako človeka čimbolj "oropat". Samo, tako kot lahko posameznik doživi "polom", če v tej smeri razmišlja, tako bodo tudi oni doživeli svoj "živčno finančni zlom".

Ni komentarjev:

Objavite komentar