Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

torek, 15. marec 2011

Čutim jo, kako ji prihaja (pomlad nasproti zimi ;))

Vsake toliko časa se mi zgodi, da slišim kakšno pesem preko radia (ponavadi zjutraj v avtu) in se mi potem celi dan po glavi "mota" refren te pesmi, kateri pa mi ponavadi sploh ni všeč. In si ga tudi nisem izbral (vsaj ne zavestno). Verjetno ima kakšen pomen, samo mene moti, ker se ga nikakor ne morem znebiti. Bolj stabilen je v glavi kot recimo kakšna mantra, če si jo kdaj izberem. Bolj kot se mi zdi "bedast" bolj si ga požvižgavam. Saj verjetno se je to že vsakemu kdaj zgodilo, tako, da veste kaj mislim. No in danes se me je "prijel" en refren iz pesmi, katero je pela ena naša pevka. Za spremembo je bil prijeten, tako da tokrat ni potrebe za "paniko". Glasi se pa takole: ...POLJUB JE NARISAL LJUBEZEN NA TVOJIH USTNICAH...Kaj bi to lahko pomenilo, da so to že prvi znaki pomladi, ali pa zadnji koraki zime :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar