Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

četrtek, 28. april 2011

Prijatelju

Pred par dnevi sem dobil ti dve sliki kipov (Don Kihot in Dorian), katere je naredil moj dober prijatelj Mitja.Kakor je med ljudmi v navadi (slabi), imamo zelo malo prijateljev. Povečini so to samo znanci, kateri pa ravno takrat, ko bi ga resnično potreboval, nimajo ponavadi časa. Za prave prijatelje, da bi jih preštel, so še prsti na roki preveč "številčni". Tako, da mi je zdaj, v veliko veselje predstavit ta dva kipa mojega resničnega prijatelja (že iz otroštva) in verjamem, da bo tako še ostalo, dokler bova "hodila po tej lepi zemlji".

2 komentarja:

  1. HVALA za besede ki si mi jih podaril, tvoje fotografije so mi pa FUL všeč,
    ona okroglina v travi se zelo dobro vidi.MITJA

    OdgovoriIzbriši
  2. Enako tebi, za besede o fotografijah. Edino kar je, da z telefonom slikam, drugače bi lahko bile še malo boljše. Ja krog bi zato bil še malo boljši, čeprav se še ravno dovolj vidi :)

    OdgovoriIzbriši