Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

četrtek, 28. april 2011

Temno zeleni krog

Včeraj pozno popoldan, ko je nehalo deževat in je bilo vso ozračje čisto in barve tako jasne, sem šel na sprehod v mestni park. Na zahodni strani parka, tam na največji jasi, sem opazil en temno zeleni krog. Tako nenavadno je izstopal od ostale trave, da ti domišljija takoj začne "delat". Nikakor si nisem mogel razložit, kaj bi naj to bilo. Gledal sem od blizu, tipal travo, katera je ista, kot tista izven kroga, vendar bolj temna in nekoliko večja. Ali je bilo tam bolj pognojeno? Samo v takšnem pravilnem krogu.  Vse bi bilo prav, če ne bi bil tako lepe krožne oblike. Nič, sem si rekel, če si ne znaš razložit, potem so to sigurno bili "tisti mali zeleni" ;). Ja, da ne pozabim povedat, da tudi Absint ni imel "prste vmes" in če mi kdo ne bi verjel (glede Absinta), sem vse skupaj tudi poslikal. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar