Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sobota, 28. maj 2011









IZ: Liber CORDIS CINCTI SERPENTE
vel LUX sub figura ADNI
(Knjiga Srca, Ovitega s Kačo)

1. Jaz sem Srce; in Kača se ovija Okoli nevidne srčike uma.
Vstani, O moja kača! Zdaj je čas pravi
Za sveti in zagrnjeni cvet neizrekljivi.
Vstani, O moja kača, in v sijaj se razpri
Na truplu Ozirisa, ki v grobu lebdi!
O srce moje matere, moje sestre, moje lastno,
Ki Nilu in grozoti Tifona bilo si predano!
Gorje mi! Toda slava besneče nevihte
Te zavila in odela je v besnilo oblike.
Miruj, O moja duša! Da se čari lahko razpršijo
Ob vstajenju palic, ter eoni zavrtijo.
Glej, kako v moji krasoti Si radostna,
O Kača, ki objemaš krono srca mojega!
Glej, midva sva eno, in vihar let zatone
V mrak, potem pa Hrošč pojavi se.
O Hrošč, naj zven tvojega napeva trpkega
Bo vedno zanos tega grla vibrirajočega!
Čakam na prebujenje! Na klic od zgoraj
Od Gospoda Adonaja, od Gospoda Adonaja! 

Komentar A.C:  Invokacija kundalini.
Adept »umre« za naravni svet in vzcvete kakor Lotus. Nato zastane: in vstopi v polnočno tišino, kjer obožuje Kefro. Tako čaka na prihod svojega Gospoda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar