Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sreda, 31. avgust 2011

Koledar

Na blog bom sproti dal koledar za vsak tekoči mesec. Malo grške umetnosti njihovega dojemanja erotike po mojem sploh ne bo škodilo. Tistim, katerim pa ne bo všeč, pa bodo lahko pogledali, recimo, kateri dan je nedelja, da se bodo lahko "pripravili" ko bo njihova priležnica že na vse zgodaj recitirala tisto molitev, ki se začne nekako tako, če se ne motim ;): "O Moj Gospod, kateri si tukaj na zemlji na ta dan Sonca, vstani se in me razveseli ter nahrani mojo dušo s tvojo duhovno hrano", ali tako nekako ;).

1 komentar:

  1. Če greš na Oznake: Koledar prideš do vseh mesecev. Ja, nisem uspel sproti dat gor vseh. Ah, z rdečo obkrožena nedelja je malo heca. Vsakemu dnevu v tednu pripada en planet in nedelja je sun-day toraj spada pod sonce tako kot je ponedeljek mon-day toraj spada pod luno in tako naprej. Sonce je v vseh kulturah povezano z spolnostjo in tako je nedelja prav primeren dan za to in še več časa imamo tako, da to je to glede rdeče obkrožene nedelje. te slike na koledarju pa so po mojem obdelane barvno, da so bolj enotne.

    OdgovoriIzbriši