Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

torek, 18. oktober 2011

Tahutijeva Knjiga

Končno, končno in še enkrat končno. Slovenci smo dobili prevod ene od najboljših knjig o Tarotu. V petek je prišla na moje veliko presenečenje v moje roke in takšna presenečenja imam najraje :). Vedel sem, da se pripravlja, vendar pa nisem vedel, da je že "pripravljena". Tako podajam informacijo naprej, bralkam in bralcem, s par slikami in če je kdo zainteresiran, da bi jo rad imel v svojih rokah, naj ga ne bo strah znanja ;), ter mi lahko to sporoči preko maila. Ne to, da ga je strah, ampak to, da bi rad imel knjigo ;).

3 komentarji:

  1. Lep pozdrav, glede na to da je post star že dobri dve leti, predvidevam da je knjiga že priromala kakšnemu srečnežu v roke? Drugače pa rade volje absorbiram znanje še posebej iz tele preljube knjige v primeru da je še na voljo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bom malo povprašal če se da še kakšna dobit in vam sporočim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tahutijeva knjiga od A.C. se še da dobit.Če vas zanima mi prosim javite.

    OdgovoriIzbriši