Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

petek, 10. februar 2012

Iz knjige Magika brez solz

Danes sem malo "prelistaval" knjigo, Magika brez solz, od A.C. in naletel na ta del, kjer sam pisar Knjige Zakona v teh par kratkih stavkih poda veličino Knjige Zakona. Opus njegove literarne zapuščine je tako velik, da ga je praktično težko prebrat v eni inkarnaciji, resno preštudirat pa za večino res nemogoče, zato je toliko bolj zanimivo, ko poda primerjavo tega kar je napisal s Knjigo Zakona.

"Klimaks moje kariere predstavlja, kar je poznano kot, Kairsko Delo, ki je opisano do najmanjših podrobnosti v Equinoxu Bogov. Tedaj mi je bila večina vsebine Knjige Zakona povsem nedojemljiva, in večji del, posebej tretje poglavje, skrajno odbojen. Boril sem se leta proti tej knjigi; a se je izkazala za neomajno. Nikakor se ne morem nepošteno bahati, če rečem, da so bila moja raziskovanja Magike in Misticizma na sploh zame izredno pomembna, posebej zavoljo moje integracije različnih mišljenjskih sistemov sveta, predvsem poistovetenje sistema Ji Kinga s sistemom Kabale. Vendar ti zagotavljam, da bi vse moje življenjsko delo, četudi tisočkrat pomnoženo, ne bilo vredno niti desetine vrednosti enega verza Knjige Zakona."

Ni komentarjev:

Objavite komentar