Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

nedelja, 19. februar 2012

Liber CL, II. poglavje O LJUBEZNI

II. poglavje iz Liber Cl vel נעל, A Sandal, De Lege Libellum by A.Crowley

II. O LJUBEZNI

Napisano je : »Ljubezen je zakon, ljubezen usklajena z voljo.« V  tem je prikrita Skrivnost, kajti v grščini ima beseda AGAPE, Ljubezen, isto številčno vrednost kot TELEMA, Volja. Iz tega sledi, da je narava Univerzalne Volje Ljubezen.
   Ljubezen je ekstatično vzplamtevanje Dveh, ki hočeta postati Eno. To je Univerzalna formula Visoke Magike. Zato uvidite, da morajo vse stvari, žalujoč zaradi občutka dualnosti, nujno hoteti Enost za lek.
   Rad bi, da se zavedate, da v umu kot takem ni nobene omejitve, ki bi človeku preprečevala zaljubljanje v mrtve objekte ali v idejo. Za tistega, ki je napredoval na Poti Meditacije, pa izgledajo vsi objekti, razen enega odvratni; prav tako kot so se Njegovi Resnični Volji zdele odvratne priložnostne želje. Zato morajo biti vsi objekti zaobseženi v umu in sežgani v Sedemkratni  Talilnici Ljubezni,  dokler se ne zedinijo v eksploziji ekstaze in izginejo. Kajti zaradi svoje nepopolnosti so nemudoma uničeni ob stvarjenju  Popolnosti Enosti, kakor se tudi osebnosti Ljubimca in Ljubljenega zlijeta v spiritualno zlato Ljubezni, ki ne pozna osebnosti, a dojema vse.
   Ker pa je zvezda le ena zvezda in je združitev dveh le delna ekstaza, mora aspirant naše Svete Znanosti in Umetnosti nenehoma prakticirati to metodo asimilacije idej, tako da bo na koncu postal sposoben zajeti ves Univerzum v eni sami misli in jo naskočiti z vso svojo silo ter uničiti oboje . Tako bo postal Enost, katere ime je Ničnost . Zato neprestano težite k temu, da bi se z najmočnejšo strastjo in hrepenenjem po Enosti združevali z vsem, kar obstaja. Predvsem pa s stvarmi, do katerih čutite naraven odpor. Kajti tisto, kar je prijetno, je asimilirano z lahkoto in brez ekstaze: v preobrazbi odvratnega in sovražnega v Ljubljeno je Jaz do svojih temeljev pretresen v Ljubezni.
   V človekovih ljubezenskih odnosih lahko vidimo povprečneže, ki se ženijo z nevrednimi ženskami: a Zgodovina nas uči, da so največji mojstri imeli najbolj podle in grozne kreature za svoje konkubine, prekoračili so celo omejitve spola in vrste v svoji potrebi po transcendentiranju normalnosti. Takim naravam ni dovolj, da vzburijo svojo slo in strast : sama imaginacija mora biti vzburkana  z vsemi sredstvi.
   Kaj naj torej mi, ki smo osvobojeni vseh lažnih zakonov, naredimo, da bi zadovoljili svojo Voljo po Enosti? Naša priležnica ni nihče drug kot cel Univerzum: ni bolj krčevite vlačuge kot je Neskončno Vesolje in ni noči posilstva, ki bi se primerjala z Neskončnostjo!
   Če iz Ljubezni izvira vsa Ekstaza, potem odsotnost Ljubezni pomeni največje trpljenje. Kdor je preprečen v Ljubezni, resnično trpi, a tisti, ki v svojem  srcu ne nosi te strasti po nekem objektu, je utrujen od bolečine hrepenenja. Tako stanje se mistično imenuje »Suša«. Proti temu, po mojem, ni drugega zdravila, kot potrpežljivo vztrajanje v Načelih Življenja.
   A Suša ima svojo vrlino, kajti v njej se duša čisti tistih stvari, ki ovirajo Voljo: ko postane želja neznosna, se izkristalizira, tako da je ne more potešiti nič drugega, kot le Izvršitev Velikega Dela. Za močne duše je to vzpobuda Volje. To je talilna peč poželenja, v kateri zgorijo vse grobosti, ki so v nas.
   A vsako dejanje Volje ima svojo Sušo: bolj ko v nas narašča Ljubezen, bolj nas muči njena odsotnost. Naj vam bo to v tolažbo pri prezkušnji ! Še več, bolj kot je kruta muka impotentnosti, bolj hitro in nenadoma ta izgine.
   To je metoda Ljubezni v Meditaciji. Naj se Aspirant trenira in disciplinira v Umetnosti usmerjene pozornosti  na katerokoli stvar, brez dopuščanja najmanjših motenj.
   Naj se izvežba tudi v  umetnosti Analiziranja Idej in v nedopuščanju umu njegovih naravnih reakcij nanje, prijetnih ali neprijetnih.  Tako se bo ustalil v preprostosti in Indifirentnosti. Ko je to doseženo ob svojem času zrelosti, vedite, da bodo za vas vse ideje  enakovredne, ker bo vsaka  enostavna in nevtralna.  Nekatere bodo v skladu z Voljo ostale v umu brez razburjanja in borbe ali tendence, da bi prehajale v druge ideje. Toda vsaka ideja bo imela posebno kvaliteto, skupno vsem, in to je, da nobena ni Jaz, ker jo Jaz dojema kot nekaj njemu nasprotnega.
   Ko je to stanje temeljito zapopadeno, je za aspiranta pravi trenutek, da usmeri svojo Voljo k Ljubezni, tako da se vsa njegova zavest osredotoči na Eno Idejo. V začetku bo zavest lahko fiksirana, mrtva ali neprožna. To zna preiti v sušo ali odpor. Nato končno, potom čiste vztrajnosti v tem dejanju Volje po Ljubezni, se bo ljubezen dvignila kot ptica, kot plamen, kot pesem in cela Duša bo zakrilila na pot strastne glasbe v Končno Nebo Posedovanja.
   V tej metodi je mnogo poti in stezic; nekatere so enostavne in direktne, druge so skrite in misteriozne. Prav tako kot je s človeško ljubeznijo, za katero nihče ni naredil niti prvih skic mape. Kajti Ljubezen je tako neskončna in raznolika kot Zvezde. Zato puščam Ljubezni, naj sama gospodari v srcu vsakogar od vas; ona vas bo že pravilno poučevala, če ji boste le marljivo in predano služili, celo do samopozabe.
       Ne zamerite ji čudnih šal, ki se jih bo šla z vami: ona je objesten in samovoljen deček, modra v Zvijačah Naše Gospe Afrodite, njene sladke Matere: in vse njene burke in krutosti so le pretkane začimbe slatkostim, ki prekašajo vsako umetnost.
   Veselite se torej v Njeni igri brez zadržkov v svoji gorečnosti, ki naj sije v bolečinah njenega bičanja; in naredite zakrament iz Smeha, da bo pomagal Ljubezni, kot so tudi v Rheimsovem Vinu iskre in skeline, ki so kakor ministri Visokega Svečenika njegove omame.
   Spodobi se, da vam napišem tudi nekaj besed o pomenu  Čistosti v Ljubezni. Ta se na noben način ne tiče objekta ali metode prakse: osnovna stvar je nedopuščanje vpletanja kakršnegakoli tujega elementa. In najbolj primerno za aspiranta v osnovnem in posvetnem aspektu dela je, da se ustali v metodi, ki mu je naravno blizu.
   Vedite, da so vse stvari le maske in simboli Ene Resnice in narava vedno služi tako, da predstavi višjo popolnost pod tančico nižje popolnosti. Tako vam lahko vsa Umetnost in Obrt človeške ljubezni predstavljata hieroglif : kajti napisano je, da je Tisto, kar je zgoraj, podobno temu spodaj in tisto kar je spodaj je podobno temu zgoraj.
    Usmerite pozornost in ne naredite napake glede čistosti. Vsako dejanje mora biti popolno na svojem nivoji in ne sme biti nobenega vmešavanja drugih nivojev, kajti to je nečistost. Vsako dejanje mora biti tako popolno, da je lahko ogledalo popolnosti vsakega drugega nivoja in na tak način postane udeleženo v čisti Luči najvišjega. Ker naj bi bila vsa dejanja, dejanja svobodne volje na vseh nivojih, so vsi nivoji ubistvu eden: in tako je najnižja ekspresija katerekoli funkcije Volje hkrati ekspresija najvišje Volje ali edine resnične Volje, ki je že vsebovana v sprejemanju Zakona.
   Naj vam bo jasno tudi to, da ni nobene potrebe niti pravičnosti v zatiranju naravne aktivnosti katerekoli vrste, kot to učijo lažnivci, duhovni evnuhi in pokvarjenci, da bi uničili mnoge. Kajti vsaka stvar je na svoj način popolna in  omaloževati popolno izvršitev in funkcijo kateregakoli dela pomeni pohabo in degeneracijo celote. Delujte torej v vseh smereh, toda transfomirajte učinke vseh poti v Eno Pot Volje. To je možno, ker so vse poti v resnici in dejansko Ena Pot, saj je Univerzum Eden in Samo Ede, in njegova pojavnost kot Mnoštvo je ta kardinalna iluzija, ki je predmet Ljubezni , da jo uniči.
   Za doseganje Ljubezni obstajata dva načina: odvladanje in dejanje. A njuno naravo je težko pojasniti, ker sta subtilni in najbolje ju je preučevati v Dejanjih same Ljubezni. Na splošno lahko rečem, da je odločitev za eno ali drugo formulo avtomatična, ker je delo Vaše in najnotranjše Volje. Zato se ne trudite zavestno opredeljevati glede tega, kar se resnični instinkt ne moti.
    Za konec le še to: v naših Svetih Knjigah so opisane mnoge podrobnosti dejanskega prakticiranja  Ljubezni, in najboljše so tiste, ki so subtilno pisane na način simbolov in metafor, posebno v Tragediji in Komediji, kjer je narava vsega tega prikazana skozi Življenje samo, ki je zgolj sad Ljubezni.
   Zato vam moram zdaj pisati o Življenju, kajti z vsakim dejanjem Volje v Ljubezni ustvarjate Življenje, kvintesenco bolj skrivnostno in veselo kot si lahko mislite, kajti to kar človek imenuje Življenje, je le senca  resničnega Življenja, do katerega imate pravico z rojstvom in ki je darilo Zakona Teleme.

Ni komentarjev:

Objavite komentar