Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

ponedeljek, 30. april 2012

Odlomek iz Eleuzijskega rituala Venere

Ta odlomek je iz Eleuzijskega rituala Venere in je pesem, katero recitira Venera svojemu bratu Libri:



VENUS: Da, brat; na koncu se vse obrne k meni in povrne k meni.
Izida sem jaz in iz mojega življenja se hranijo
vsi nalivi in vsa sonca, vse lune, rastoče in pojemajoče,
vse zvezde in tokovi, vse živo in vse mrtvo,
skrivnost užitka in bolečine.
Jaz sem mati! In jaz govoreče morje!
Jaz sem zemlja in rodovitnost njena!
Življenje, smrt, ljubezen, mržnja, svetloba in tema.
Vame vračajo se!

Jaz sem Hathor in moja lepota privablja
slave sveta, ki vse sklanjajo predme.
Cvetje, gore in pa zarja,
plodovi rdeči in pa ženska, krona naše kreacije.
Jaz sem svečenik, žrtev in svetišče;
jaz sem ljubezen in božansko življenje.
Življenje, smrt, ljubezen, mržnja, svetloba in tema, vse
to meni pripada.

Venera sem jaz, ljubezen in svetloba zemlje,
bogastvo poljubov in solz naslade,
jalovi užitki, ki nikoli rojstva ne dožive,
neskončna in neizmerna želja časa.
Jaz sem votlina, v kateri tvoje hrepenenje
v nevzdržnem ognju te pogoltne.
Bila sem pesem, glasba, strast, smrt z Lire tvoje.
Lire tvoje!

Jaz sem Gral in zdajšnja slava.
Plamen in gorivo na tvojih prsih
in Božanska zvezda s tvojega čela.
Jaz sem kraljica, posedovana in vroče krvi.
Skrij se sladka reka, dobrodošla v morje,
ocean ljubezni, ki čisto te zaobjame!
Življenje, smrt, ljubezen, mržnja, svetloba in tema, se
vrne vame, vame!

Ni komentarjev:

Objavite komentar