Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

petek, 11. maj 2012

Pregled zadnjih 3 tednov

Pred 3 tedni sem objavil spodnji blog.
http://rakovpovratnik.blogspot.com/2012/04/malo-za-nazaj-in-pogumno-za-naprej.html

In ker je tam kar nekaj zapisanega, kar me zavezuje k delu in to predvsem v tistem delu, kateri ima naslov Pogumno za naprej, sem se odločil, da sem danes naredil pregled oz. kaj vse sem uspel naredit v teh 3 tednih. Zapisi v mojem dnevniku (ah, sploh se ne da dovolj poudarit, kako je pomemben), so pokazali, da sem v teh 20 dneh naredil sledeče:
- cca. 30 sklopov asan, kjer ima en sklop 10 položajev. Zjutraj vseh 20 dni, nekaj tudi zvečer (cca. 10x)
- 80 x Khatu Pranam, nekaj sličnega kot je Pozdrav soncu – SURJA NAMASKAR. Največkrat zjutraj, nekaj krat opoldan in tudi par krat zvečer.
- po potrebi Manjši odzivni ritual Pentagrama
- vsaj 3x na dan Pozdrav Soncu, Liber Resh, nekaj dni sem tudi uspel izvest 4 pozdrav opolnoči
- izvajanje Volje pred vsemi glavnimi obroki
- razne mentalne vaje skozi celi dan
- dnevno zapisovanje v dnevnik ( razen 4 dni, ko sem izpustil)
- razna Ritualna dela, kot je sodelovanje na Gnostični Maši, večdnevna priprava na iniciacije in potem še sodelovanje kot Oficir na samih iniciacijah
- med fizičnimi vajami je vsaj 30 x Nordijske hoje vsakič po vsaj 1, 5 ure hoje ali več.
- in še nekaj praks, katere pa niso pomembne za ta blog, a so pomembna za moje telo (in, a ne draga moja, kako zelo še za srce in dušo :))

Tako je tukaj pregled zadnjih 20 dni, kateri pa še ni popoln. To je samo osnova, ker za napisat še vse ostalo, preprosto ni časa. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar