Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sobota, 26. februar 2011

Lunin vzhod

Nekaj sem "iskal in pospravljal" po računalniku, in sem naletel še na te slike. Kakor da bi bila luna ljubosumna na prejšnji zapis o sončnem zahodu, so se mi "odkrile" te fotografije. Meni sicer zelo drage, ker me spominjajo na praznovanje lanskega Jesenskega Enakonočja. Nič jih nisem obdeloval s filtri. Take so nastale. Mi je pa bilo takrat res "čarobno". Bil sem na precej odmaknjenem kraju, kjer ne moti pogleda "umetna svetloba". Ko sem po končanem "uradnem" delu, kjer sem poleg ostalega, še nekaj prebral iz Svetih Knjig Teleme, šel ven, me je očaralo nočno vzdušje. Tako da danes, ko je naša Draga Mati Luna še v energičnem Strelcu in kasneje okoli 21.30 pride v trdnega, resnega Kozoroga, objavljam te slike, da bi mi bila naklonjena, ko bom zvečer zvrnil kupico ali dve :).


p.s.če kdo to bere še danes do polnoči in ima voljo in ostalo kar je potrebno da se pride do hiške v pekarni, bom verjetno tam (okoli 1.00) na "kupici ali dveh", pa da nazdravimo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar