Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

četrtek, 24. februar 2011

Mithrovo Svetišče

Danes sem na Facebook-u naletel na en komad, katerega je dal gor Bojan R. Komad je bil od Bauhaus iz filma The Hunger. Star dober film. Pa se je debata razvila malo še okoli muzike Sun God benda od Rodney Orpheusa iz istoimenskega albuma. Ta album obožujem. In sem se spomnil, da sem pred 6 leti naredil eno montažo filma, slik in kot podlago dal en komad iz tega albuma. Moj video je čisti eksperiment, kjer sem probal vse možne filtre na programu. Kvaliteta posnetkov in ostalega je bolj slaba. Bil je mišljen samo kot del večjega projekta (seveda samo v sanjah) in prikazuje tudi sanje, katere se dogajajo v Mithrovem Svetišču.  


2 komentarja:

  1. Dobr sede na dušo tale glasba .... Hvala -....ion tud videodobr sovpada z občutki ob poslušanju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še malo podobnih vider, ki jih je ustvaril Tom Kenyon

    https://www.youtube.com/watch?v=ldX32ZOCmFo&list=RDldX32ZOCmFo#t=2

    OdgovoriIzbriši