Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sreda, 30. marec 2011

Vedno ko Plešem, držim Leva za Šapo.

ZVER je spet med nami. In kjer je Zver, potem je tu nekje blizu tudi Lepotica (Babalon). Ali kot je Hafis napisal v eni svojih pesmi: "Vedno ko plešem, držim Leva za Šapo". In ta verz sem si razlagal, kot da ga pravzaprav izgovori Ona, katera edina lahko "ukroti (drži za Šapo)" Zver (Leva), ko traja PLES (beri sla, strast...), kakor je razvidno iz XI. Tarot Atuja SLA. In pesem se potem nadaljuje "poznam ekstazo sokoljih kril, ko se ljubijo z Nebom" in nadalje, vsem nam v uteho ;) ..."če misliš, da se zabavam bolj kot bilo kdo drug na tem planetu, imaš popolnoma prav".
AH, Človek "prebudi" Zver v sebi, ker Lepotica že komaj čaka, da jo "zajaha"(ne upam si podat svoje razlage te vzvišene besede, da vas ne bi prikrajšal za lepoto vaše lastne domišljije in seveda predvsem prakse ;))  in "ukroti" (beri usmeri). O Zveri-Levu je na tem linku še dodatna razlaga.
In da ne bo pomote, Atu XI je toliko iznad te moje skromne razlage, da mi je kar "nerodno", ko berem, kar sem zgoraj sploh napisal. Vseeno pa sem to napisal, ker je to del mojega  "raziskovanja" in tega pa me ni nerodno ;).

Ni komentarjev:

Objavite komentar