Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

petek, 8. april 2011

 8.april - prvi dan - Prvo poglavje NUIT


odlomki iz I.poglavja.....
    51. Štirje vhodi vodijo v eno palačo; tla te palače so iz srebra in zlata, lapis lazuli in jaspis sta tu, in vse odlične dišave, jasmin in vrtnica, in pa emblemi smrti. Naj stopi izmenoma ali pa naenkrat skozi štiri vhode; naj ostane na tlu palače! Se ne bo zgrudil? Amn. Ho, bojevnik, če se tvoj služabnik zgrudi? Toda mnogo je načinov in sredstev. Bodite čedni zatorej: oblačite se vsi v fina oblačila in jejte bogato hrano in pijte sladka vina ter vina, ki se penijo. Pravtako vzamite napoj in pobudo ljubezni kakor vas je volja, kadar, kjer in s komer vas je volja. Toda vedno k meni. 
      .........
    58.   Jaz dajem nepredstavljive radosti na zemlji: gotovost, ne vero, za časa življenja, iznad smrti; mir neizrekljiv, počitek, ekstazo: in ne zahtevam ničesar za Žrtev.
    59.   Moje kadilo je iz smolastega lesa in smol in v njem ni krvi: zaradi mojih las drevesa Večnosti.
    60.   Moja številka je 11, kakor vse njih številke, ki so naše. Peterokraka zvezda s krogom v Sredini, in ta krog je Rdeč. Moja barva je črna za slepe, toda modra in zlata sta vidni tistim, ki vidijo. Pravtako imam skrito slavo za tiste ki me ljubijo.
    61.   A ljubiti me, je boljše kot vse na svetu: če pod nočnimi zvezdami v puščavi nemudoma prižgeš moje kadilo pred menoj, prizivajoč me s čistim srcem in Kačjim plamenom v njem, boš prišel malo leči v moje naročje. Za en poljub boš pripravljen žrtvovati vse: a kdor bo daroval en drobec prahu, bo izgubil vse v tej uri. Naberite si blaga ter obilo žensk in dišav! Nosite bogate dragulje! Prekašali boste narode na zemlji v blišču in ponosu! Toda vedno v ljubezni do mene; in tako boste deležni moje radosti. Resno te zadolžujem, da prideš predme v enojnem oblačilu in pokrit z dragocenim pokrivalom. Ljubim te, hrepenim po tebi. Bled ali škrlaten, sramežljiv ali pohoten, jaz ki sem ves užitek in škrlat in pijanost najnotranjejšega čuta, si te želim. Nadeni si krila in predrami zviti speč sijaj v sebi: pridi k meni!
    62.   Ob vsakem mojem srečanju s teboj bo svečenica govorila - in njene oči bodo žarele v poželjenju, ko bo stala gola in zadoščena v mojem Skrivnem Templju - K meni! K meni! izzivajoč strast v srcih vseh s svojim ljubavnim spevom.
   63.   Poj mi navdušeno pesem ljubezni! Prižigaj mi kadila! Okiti se z dragulji zame! Pij zame, kajti jaz te ljubim! Ljubim te!
   64.  Jaz sem modroveka hči sončnega zatona. Jaz sem razgaljena krasota sladostrasnega nočnega neba.
   65.   K meni! K meni!
   66.   Manifestacija Boginje Nuit je pri kraju.

    
    Interesenti si lahko prenesejo prevod Knjige Zakona v .pdf formatu na tem naslovu:

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar