Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

torek, 24. maj 2011

Kolikor pač lahko opišeš, kaj se je dogajalo

Pozno popoldan, že po objavi zadnjega zapisa, mi je prišla misel, da bi moral zdaj še napisat, kaj pa se je dejansko zgodilo, kako sem "sestavljal Stonehenge" in kaj je bilo z "Druidsko Svečenico". Tisto kar sem prej napisal je bila trenutna "inspiracija". Lahko bi napisal tudi kaj drugega. No, kaj pa je bilo, pa bom začel pisat pri koncu zgodbe ;). Zjutraj, ko se je "Lady of the night" prebudila in videla "sestavljen Stonehenge" se je začudila, ker ni vedela, kdaj sem ga sploh naredil. Ko je zaspala je bila prepričana, da sem jaz tudi. Ker je hitro zaspala, sam pa nisem bil zaspan, sem šel malo napolnit pljuča (joj, ja z cigaretom, namesto svežim nočnim zrakom) in vmes gledal kamne, katere sem nabral na plaži in jih, ne da bi imel namen, na koncu sestavil v krog in prižgal svečo na sredini. Ker se mi je dopadlo, sem še poslikal in potem šel spat. Ah, kako je bilo prejšnji blog lažje napisat. Ker tukaj ni konec zgodbe, ker se ravno poraja eno pomembno vprašanje. Praktično najpomembnejše, katerega ste vi bralci verjetno spregledali (ker niste bili v moji ali pa njeni koži, to se zdaj še ne ve;)) in bi ga lahko gladko zamolčal, pa ga zanalašč ne bom :)). No, mene "muči" ali je tako trdno zaspala, ker sem bil jaz tako nezanimiv ali pa (joj, na to jaz stavim), da sem jo tako utrudil ;). Saj ne vem, če pa je izgledala tako kot na tej sliki iz enega futurističnega filma. Če to izvem (no, če bo to, na kar jaz stavim ;)), potem nemudoma objavim in če ne bo tako, potem pa itak ne bom imel časa. Gužva, pa take neprijetne reči ....saj razumete.

Ni komentarjev:

Objavite komentar