Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

ponedeljek, 23. maj 2011

Vikend na morju


Prejšnji vikend sem bil na morju ( končno) in se zraven zaužitja morskega zraka, vode in sonca tudi malo športno udejstvoval. Slika je z balkona hotela, kjer sem imel kar lepi razgled. Da sem pa bil kar uspešen v športu pa kaže slika iz podelitve. V prostem času pa sem, ker ne morem ležat v nedogled na soncu ;), brskal po obali, če je kakšen lep kamen za spomin.



 No, zvečer sem si iz teh kamnov naredil kar priročen domači Stonehenge, če se bi slučajno pojavila kakšna Druidska Svečenica, da bi se počutila bolj domače ;). In ker je ni bilo (Merlin jih je baje tisti dan poklical k sebi) sem ga samo pofotkal, da če bo slučajno brala ta blog, da bo videla, kaj je zamudila ;).




Ni komentarjev:

Objavite komentar