Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

četrtek, 30. junij 2011

PARAFRAZA HIEROGLIFOV V ENAJSTIH VRSTICAH NA DRUGI STRANI STELE



Reče Mentujev resnico-govoreči brat, 
Ki je bil gospodar Teb od svojega rojstva:  
O srce moje, srce moje matere!  O srce, ki sem ga imel na zemlji!  Ne pričaj zoper mene!  Ne nasprotuj mi, sodnik, v mojem iskanju!  Ne obsodi me za nesposobnost  Pred Velikim Bogom, Strašnim  Gospodarjem Zahoda!  Kajti trdno sem ju povezal skupaj  Z urokom za njuno mistično združitev,  Zemljo in čudoviti Zahod,  Ko sem uspeval, o zemlja, na tvojih prsih! 
Mrtvi Ankh-f-n-Khonsu reče  Z glasom resnice in spokoja:  O enoroki!  Ki odsevaš se v luni!  Zapletam te v vrtinčasti urok;  Vabim te z valujočo melodijo.  
Mrtvi Ankh-f-n-Khonsu  Se je ločil od nezavednih množic,  In se pridružil prebivalcem svetlobe,  Otvarjajoč Duant, domovanja zvezd, 
Sprejevši njih ključe.  Mrtvi Ankh-f-n-Khonsu  Je izvršil svoj prehod v noč,  Da bi zaužil življenje na zemlji  Med živimi. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar