Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

četrtek, 30. junij 2011

PARAFRAZA NAPISOV S PRVE STRANI STELE RAZODETJA



Iznad, draguljna modrina je  gola krasota boginje Nuite;   Ona sklanja se v navdušenju, da  poljubila bi skriti žar Hadita.  Krilata obla, zvezdno nebo  Sta moja, o Ankh-f-n-Khonsu.  
Jaz sem Gospodar tebanski, 
in Mentujev glasnik navdihnjeni;  Meni razkrij zakrito nebo,   Ki sem samoizničeni Ankh-f-n-Khonsu,   Katerega besede so resnica. Prizivam Te   In pozdravljam Tvojo prisotnost; o Ra-Hoor- Khuit. Najvišja popolnost izpričana!   Občudujem mogočnost Tvojega daha,   Najvišji in strašni Bog,   Ki storiš, da bogovi in smrt   Trepetajo pred Teboj: —  Jaz, jaz te občudujem!  
Pojavi se na Rajevem prestolu! Odpri poti Khuja! 
Razsvetli poti Kaja!   Poti Khabs potekajo skozme,   Da me vznemirijo ali pomirijo!
Aum! naj me izpolni! 
Svetloba je moja, njeni žarki me požirajo: 
Naredil sem skrivna vrata   V hišo, kjer domujejo Ra in Tum,   Khepra in Ahathoor.   Tvoj Tebanec sem, o Mentu,   Prerok Ankh-f-n-Khonsu!
Pri Bes-na Maut si bijem prsi;  Pri modrem Ta-Nechu pletem svoj urok. 
Pokaži svojo zvezdno krasoto, O Nuith!   Dovoli mi v tvoji Hiši prebivati, O krilata svetlobna kača, Hadith! 
Ostani z mano, Ra-hoor-Khuit!

2 komentarja:

  1. Hvala za dobro reprodukcijo Stele Razodetja :-)
    Edino moti napaka v stavku-
    -"Aum! naj me izpolni!"
    Pravilno je
    *Aum! naj me ubije!
    .
    Glej http://www.oto.org/legis.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 93 Anonimni, nerad "debatiram" z anonimnimi, pa vendar bi povedal, da sem vidim na originalu "fill" in ga ne "upam" spreminjat, ker kakor verjetno veš se ne sme spreminjat niti stila črke. Vem pa, da je bil ta del naknadno dopisan vendar še vedno smatram, da je to vse skupaj original.
      Glej: http://lib.oto-usa.org/libri/liber0031.html?num=54
      93 93/93

      Izbriši