Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

nedelja, 25. september 2011

Malo pred sončnim zahodom v parku






Danes popoldan, ko je bilo še tako toplo jesensko sem naredil te fotografije. Pa sem se spomnil govora o Merkurju iz prejšnjega zapisa o komunikaciji in sem si rekel, da "skomuniciram" ta dogodek (nastal po resničnih dogodkih).
Draga moja, če to bereš, ti sporočam, da sem ti ravno iz tega mesta, kjer so slike, napisal tisti sms, na katerega si mi odgovorila, da ker je tako lep, dobim, ko se vidiva (daj bog da čimprej) še smetano gor na ....
pa ravno zdaj je moralo zmanjkati črnila, da ne morem napisat na kaj dobim smetano. Kaj si bodo lahko vse mislili, na kaj vse, jaz pa ne morem objavit, da si napisala na kavo. Kakor koli, prihajam k tebi na smetano, tvoja je res božanska, saj veš kako jo obožujem :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar