Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

nedelja, 25. september 2011

Merkur na obrobju Maribora

Ko sem se tako "osamljen" (iz prejšnjega heca;)) sprehajal danes popoldan, sem razmišljal, da je osamljenost med drugim tudi odsotnost komunikacije. Potem pa naletim na Merkurja na pročelju ene hiše v Mariboru. To je, kakor sem jih jaz videl, drugi. Rad gledam, če so kakšna zanimiva pročelja hiš, pa tega še nisem videl vsa ta leta. Potem veste, da je nekje na "obrobju". In ker on tudi bdi nad komunikacijo, sem se spomnil, in naredil primerjavo z Mariborom, kjer je komunikacija glede na splošno stanje, še samo za svoj žep. Merkur bdi tudi nad trgovino. Tudi tukaj je ista zgodba. Sicer dovolj trgovin, samo ne, preveč, pojedle nas bodo in izžele. Merkur je med drugim tudi znanje in vse kar je povezano z njim. Pri nas, manj znaš, več veljaš, samo da krasti znaš.Ne vem, če je katero od pomembnih mest brez, kar se da lepega kipa Merkurja. Maribor praktično sploh  nima kakšne "močnejše" simbolike v obliki umetnosti ali kako drugače. Nekaj malega, kar je novejšega, ostalo je staro in še to ne kaj bogato.

p.s. nagradno vprašanje je za 10.000 €, časti mesto kdo ga najde ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar