Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sreda, 14. september 2011

Še o Bennu ptici



Sledijo zapisi o Bennu ptici, ki jih zasledimo v Svetih Knjigah Theleme.
O ja, gospodar moj, ti ljubljeni si Ljubljenega;
Bennu Ptica v Philae zaman ni postavljena bila.
                                        Liber LXV-IV/22
 
 A.Crowley je v svojem komentarju na Liber LXV, zgoraj omenjeni 22. verz IV. dela komentiral tako:
Bennu Ptica se nanaša na tokove in pod-tokove, ki jih sproži A.·.A.·. približno vsakih 600 let, to je dva krat tekom vsakega Eona.
     - 1900  Aiwass TO MEGA THPION
15 - 1600  Dee in Kelly, Christian Rosencreutz, Luther, Paracelsus 1490 - 1541
     - 1300  Jacobus Burgundus Molensis
 9 -  1000
 6 -  700    Mohamed
 0 -            Appolonius Tyanski
 600 a       Gautama Buddha
 
Philae je otok na reki Nil, ki ga je zdaj potopil industrializem, in ki je bil slaven po svojem Templju Ahathoor.
V Liber VII, vii, 27,  je Bennu Ptica definitivno identificirana s Feniksom - ali Setom, Divjim Oslom - preko simbolizma Čarovne Palice Drugega  Adepta  Adeptusa Minor R.R. et A.C.
Tekst potrjuje Misijo TO MEGA THPION, 666,  9=2 A.·. A.·. kot Logosa  Aeon-a. Govornik se zdi, da je pisar, to je, individua  Aliester Crowley,  preko  kate-ega se izražajo energije 666 itd. Radosti se v Dosežku Znanja in Pogovora s  S.A.V. 
 
 Sledi zgoraj omenjeni verz iz Liber VII:
   Jaz sem Spočetnik in Uničevalec. Moja je  Krogla - in Ptica  Bennu in Lotos Izide moje hčere!
                                                                                         Liber VII - VII/27

 Egipčanski viri pa o Bennu ptici navajajo sledeče:
Planet Venera, se je imenoval "zvezda ladje Bennu-Ausar" (Oziris) in se omenja kot Zvezda Jutra-njca v tej invokaciji svete sončne ptice:
Jaz sem Bennu, Ra-jeva duša in vodič mrtvih skozi Tuat; naj mi bo tako sto-rjeno da lahko vstopim ko sokol, in da lahko izstopim kot Bennu, Zvezda     Jutranjica. 
Ta odlomek je vzet iz: Veggi, Athon and Davidson, Alison."The Book of the Doors: An Alchemical Oracle from Ancient Egypu."
V Heliopolisu je Bennu igrala poglavitno vlogo v egipčanski mitologiji. Bivala je v svetišču na kamnu "ben-ben"ali obelisku in je bila čaščena poleg Ra-ja in Ausar-ja (Ozirisa). Kajti prav v Mestu Sonca je nastalo stvarstvo.
Tako bi naj Bennu ptica ustvarila samo sebe iz ognja, ki je gorel na vrhu drevesa Persea v Heliopolisu. Na Metternichovi steli je zapis, kjer Auset (Izis) govori sinu Heru:
"Ti si Veliki Bennu, ki se je rodil na dišavnih drevesih v Hiši Velikega Princa v Heliopolisu. "
(Budge, 1969, vol. 2209)
Sonce je vzhajalo kot "Ra-jev duh" v podobi Bennu, da prenovljeno zasije po svetu. Bennu pa je prav tako manifestacija Ausar-ja (Ozirisa) in naj bi skočila iz njegovega srca kot živ simbol boga.
V "Knjigi Mrtvih"so zapisane formule kako transformirati umrlega v Veliko Bennu. Umrli reče:
"Jaz sem Bennu, Ra-jeva duša in vodič bogov skozi Duat."
In v nekem drugem verzu reče:
"Jaz sem čist. Moja čistost je čistost Velike Bennu, ki se nahaja v mestu Suten-henen."

Feniks iz kitajske - dinastija Tang.
Prav tako so tudi na Kitajskem skozi razna obdobja častili Feniksa.
Imenovali so jo/ga Feng - Huang.Feng kot moško postaja jang, solaren ognjena ptica.
Kot Huang je ženska, toraj jin, lunarna.


Ni komentarjev:

Objavite komentar