Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

torek, 13. september 2011

O BENNU PTICI

    LIBER BENNU (B-Nu)  Zvezda sem, ki gori bistro v temi, ko vse drugo je prešlo. Jaz sem plamteči plesalec, Kača zelena in škrlatna s spuščenimi očmi. Jaz sem to Kačje jajce, in poljub jezika njegovega na nebu. Ta svetloba ljubimca mojega,objema me, zastirajoč moje oči Bogovom in ljudem. Ni boga, kjer sem jaz, ker jaz sem bog in ne obstaja razlika. In jaz razglašam ti: Igra je za igranje, in lepoto Umetnosti. Vsa bolečina in preizkušnje so kot nič za smeh. Radost je voda, gibajoča se kot Tao. Korakov Plesa se bodo morali naučiti Vsi, in vsi bodo prišli mimo. Kjer se plazenje začelo je, tam konča se Ples, In vedi, da obstaja ta, kateri gre onstran, toda samo Ta - Kateri- Ni sme preiti onstran Poljuba Nu. Sem nikoli viden. Ne obstaja maska, zmožna vsebovati me. Smeh je moja evokacija, to, in sladke droge in vino. Vedno k Nuit. V preganjanju mene, občuti krivdo in strah, zakaj kjer so demoni ti, jaz nisem. Naj se tukaj končajo sive omejitve! Vzami mojo luč iz skritega svetišča, in vrzi jo v svet! Presegaj! Presegaj! in vedno k Nuit.
        (Seme Luči je šepetalo Norcu, iz sredine vetra.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar