Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

sobota, 21. januar 2012

Napitek iz rožičeve moke

Danes sem dobil idejo za tale enostavni recept, kateri pa da okusni napitek. Z vrelo vodo sem prelil ( dal sem 2 čajni žlici) mlete rožičeve moke, katero sem nekaj časa pustil in potem precedil. Sladkaš z medom, trsnim sladkorjem, javorjev sirup, Stevia, agavin sirup, itd. Potem sem dodal še malo mleka (lahko je tudi sojino, riževo, ovseno, mandljevo, lešnikovo, orehovo, itd...ali pa brez) in okus mi je bil res božanski, katerega je ojačala še nastrgana burbonska vanilija. Kar pa mi je najbolj všeč je to, da je enostavno in dobro :).









2 komentarja:

  1. Po pravici povedano izgleda res dobro ne ,.. enostavno in dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, čisto po naključju sem to odkril. Saj veš, ko imamo že "polno rit" vsega pa
    se mi je nekaj pilo, pa da ni to kava, čaj mi je to prišlo na um in sem poskusil, pa je bilo dobro. Pa še rožičev okus mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši