Deluj po svoji volji in to naj ti bo ves Zakon. - AL I:40

torek, 11. januar 2011

Svetlobne krogle

Tam okoli jesenskega enakonočja sem slikal jupitra, ko je bil najbližje zemlji (v zadnjih 25 letih in čez toliko let bo spet)) in s tem tudi takrat najbolj vidna "zvezda" na nebu. Prav tako, je bila tudi polna luna. Fotoaparat je bil navaden, nič kaj posebnega. Ko pa sem si prenesel slike na PC, sem opazil, da je na eni sliki večja modra krogla, desno spodaj od nje, mala bela pika je jupiter in malo večja luna. Temu nisem posvečal pozornosti, dokler me ni prijatelj opozoril, da se v zadnjem času to večkrat pojavlja. Skeptik po duši, sem šel malo raziskat po netu, če kaj pravijo. Nimam rad mistificiranja. Vse se da razložit, kar se dogaja v naravi. Čudežev po moje ni, je samo nevednost, ali zavedenost. Ker narava je točna in nič se ne zgodi po čudežu ali pa vse ;). Na netu sem našel nekoga, ki preko določene metode ugotavlja, kaj so ti nenavadni pojavi na slikah. Poslal sem mu sliko in včeraj mi je odgovoril tole: "Na sliki je nedozorela vesela duša, ki se rada prikazuje. To je duša moškega pokojnika, ki je bil vaš sorodnik."  ...Še na 2 slikah sem opazil te krogle, vendar komaj vidne z povečavo. Vse, pa so bile slikane ponoči. Mogoče bom kdaj zvedel kaj je to, možno pa je, da je samo "iluzija". Pustim se presenetit :)


Če koga zanima je tu link, kjer je malo razloženo:
http://www.misteriji.si/userfiles/File/2k10-06-jun%20Orbi%20so%20nefizicna%20bitja.pdf
http://www.misteriji.si/kat/Svetlobne_krogle




2 komentarja:

  1. O, full zanimivo. Želim ti, da bi še kaj več zvedel o tej duši in njenemu sporočilu zate.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moi, meni je tudi, na nek način zanimivo. A kot prvo bi rad dobil še bolj "trden" dokaz, da je to res duša. Svet "onstran" je tako varljiv in tudi nedoumljiv, da je treba bit previden.

    OdgovoriIzbriši